Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

τυφλη βροχη

παγίδευσα τα μάτια σου για να κοιτούν μονάχα εμένα
να μου χαμογελούν όταν ξυπνώ και ας είναι κουρασμένα
μα ένα πρωινό που έβρεχε τα είδα να ναι δακρυσμένα
να μη αντέχουν τη ζωή και να ναι γερασμένα

πλησίασα να τα χάιδεψω
με το φιλί μου να τα γιατρέψω
στην αγκαλιά μου να τα φιλεψω
με τη καρδία μου να τα χορεύω

εκείνα ντράπηκαν μα δεν κατάφεραν το δάκρυ να εξηγήσουν
ίσως γιατί φοβήθηκαν πως κάποτε μπορεί να ναυαγήσουν
μάλλον αισθάνθηκαν πως δεν μπορούνε άλλο να με κρατήσουν

πλησίασα να τα μυρίσω
με το φιλί μου να τα τρυγισω
στην αγκαλιά μου να τα ηρεμήσω

και η βροχή δυνάμωσε και τότε μου πες πως είσαι άρρωστη
πως αύριο θα τυφλωθείς και η θεραπεία  άγνωστη

πλησίασα να τα εξετάσω
με το φιλί μου να τα ησυχάσω

μα εκείνη επέμεινε πως αύριο τα μάτια της θα χάσουν τη μαγεία τους
.............................................
............................
....................................
απομακρύνθηκα
δεν είμαι εγώ για έρωτες

Δεν υπάρχουν σχόλια: