Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

ο θεος μου

συνάντησα τη νύχτα έναν άνθρωπο που έλεγε πως ήταν ο Θεός
κανε ένα θαύμα του είπα για να μπορώ και γω να σε πιστέψω
και τότε ξάφνου σάστισε και μου γνεψε πως είναι πια φτωχός
μα αν και εκείνος ξέφτισε τι νόημα έχει εγώ να το παλέψω

η μανα μου τον άγγιξε και μου πε είναι ένας τρελός ένας επαίτης
και να τον διώξουμε απαίτησε γιατί ήρθε σπίτι μας να κλέψει
αυτός είναι ένας ρέμπελος και  όχι του κόσμου ο ηγέτης
και αν πεινάτε ας παει κάπου να δουλέψει, αλλού να κοροϊδέψει

εκείνος έσκυψε είπε πως κάποτε μπορούσε μα τώρα πια φοβάται
κουράστηκε, υπέκυψε και οι κακοί  το λαμπερό του θρόνο κάψαν
τον πέταξαν από ψηλά και στο παγκάκι πια του λένε να κοιμάται
του έσκισαν τα ρούχα ,τον έκαναν θνητό, τη δύναμη του θάψαν

συνέχισε να μας μιλα ώσπου κατάλαβα πως λέγει την αλήθεια
του έδωσα να φάει και πως αν θέλει μπορεί να κοιμηθεί εδώ το βράδυ
εκείνος δέχτηκε άλλα με έναν όρο σε ότι είπαμε να υπάρχει εχεμύθεια
ο κόσμος είναι ανέτοιμος να δεχτεί πως έχασε μέχρι και του θεου το χάδι

ξημέρωσε και στο κρεβατι που ξαπλωσε  ο παραξενος υπαρχει ενα γραμμα
το ανοιξα να παρω απαντησεις γιατι εφυγε χωρις ουτε να χαιρετησει
μα σαν το τελειωσα, ανεσταξα, δεν αντεξα και αρχισα το κλαμα
η μανα μου πλησιασε και μου ανοιξε την αγκαλια της για να με ηρεμησει

οσο για το τι μου εγραφε στο γραμμα δεν μπορω να σας πω ειναι προσωπικο
αφηστε με τωρα παω να κοιταξω ουρανο μηπως τυχαια τον δω για τελευταια φορα

Δεν υπάρχουν σχόλια: