Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

οι 5 αισθησεις

βγαίνει η πανσέληνος το πιο ολόγιομο φεγγάρι
εκείνο που αγάπησες αυτό που σ ιντριγκαρει
αφή, ακοή, όσφρηση, γεύση, όραση πέντε αισθήσεις
όλες με έρωτα ντυμένες αρκεί να προσπαθήσεις

ας δέσουμε τα μάτια σου για πες μου τι σ αγγίζει
επεξεργασου με στα χέρια σου τολμά και σε ερεθίζει
σφιχτά να με κρατήσεις  και άρχισε να με χαϊδεύεις
θέλω εσένα για δασκάλα μου που ξέρεις να εκπαιδεύεις

δώσε και βάση στη φωνή  στο αυτί σου ψιθυρίζω
τονίζοντας το πόσο σε ποθώ τη σκέψη συνασπίζω
λόγια που έρχονται στο νου και ας ντύθηκες σεμνά
μα η διάθεση μου όρισε τα πάντα πιθανά

μυρίζουν τα δυο σώματα ωσάν ερωτικό μπουμπούκι
δίνουν την έναρξη και το ρυθμό να ανοίξει το σεντούκι
αρώματα που κρύφτηκαν σαν να ναι το κορμί μπουκάλι
αισθησιασμός στο φλογιστρο και τράβα τη σκανδάλη

κρασιά από τον Όλυμπο το νέκταρ και το διονυσιασμό
κρυμμένα ονειρατα που ξύπνησαν απ τον αισθησιασμό
και οι γεύσεις των αφροδισιακών που έφτιαξα για σένα
ευφράνουν τις λαγνείες σου που ήταν στα κρυμμένα

άνοιξε τα ματάκια σου να νοιώσουνε και κεινα ηδονή
ας δούνε τα παιχνίδια μου που φέρνουν προσμονή
να πιάσουνε το νόημα πως δεν μιλάμε απλα για συνουσια
στα προστυχα μου σχεδια δηλωνουν παρουσια

Δεν υπάρχουν σχόλια: