Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

ονειρο στη θαλασσα

ξέρω πως και σήμερα λείπεις θα είσαι κάπου μακριά
μέχρι που βράδιασε, μικρο ταξίδι έχω βάλει στα σκαριά
κλείνω τα μάτια μου να κολυμπήσω σε όνειρο
στα δίχτυα του κορμιού μου σε θέλω όμηρο

ταξίδεψα σε μια παραλία  παρθένα άγρια ερημική
από αυτές που μόνο σκάφη πάνε και είναι μαγική
επίσημη προσκεκλημένη μόνο μια έχω για το βράδυ
σε περιμένω ημίγυμνη και η θάλασσα είναι λάδι

ένα μαγιό που να φωτίζει την ερωτική σου διάσταση
στη λίμπιντο σου να χαθώ και ας φέρω επανάσταση
ένα τρελό παιχνίδι έρωτα με ζαβολιές και όχι κανόνες
τα βήματα σου με έφτασαν και ξύπνησαν ορμόνες

ελα για μια βουτιά, νεράιδα, φοβάμαι να μαι μοναχός
όταν δεν είσαι δίπλα μου αισθάνομαι και πιο φτωχός
τα αστέρια αυτόπτες μάρτυρες όλα τα καταγράφουν
τα μάτια μου σαν φλέγονται και πόθο που διαγράφουν

κούρδισα τη κιθάρα μου για σένα τρυφερουδι
οι παρτιτούρες  έτοιμες  και αρχίζει το τραγούδι
θέλω τους στίχους μου γλυκούς να φέγγουν τη ψυχή σου
να έλκουνε την αύρα σου να δένουν στο φιλί σου

ώσπου το όνειρο μου τέλειωσε και σε κρεβάτι βρέθηκα
ήταν τόσο γλυκό και ανέμελο στις ηδονές του αφεθηκα
το αρωμα σου ξεθαψα και το κραγιον σου βρηκα
το έχω στο ντουλαπι θα τα φυλω σαν προικα

Δεν υπάρχουν σχόλια: