Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

μεχρι που

βρέχει έξω και έχεις πιει,  καλύτερα μην οδηγήσεις
ο δρόμος είναι δύσκολος, φοβάμαι μην χτυπήσεις
η πρόταση μου  πρόδηλη και στρώνω το κρεβάτι
τη νύχτα μου να μοιραστώ με θηλυκό λαθρεπιβάτη

οι πυτζάμες που σου δάνεισα το σώμα σου φωτίζουν
και τη ματιά σου διαπερνούν το γέλιο μου υπνωτίζουν
η θέση μου είναι δύσκολη  τον ύπνο σου χαζεύω
μια ώρα σε χω πλάι μου και αρχίζω και ζηλεύω

εσύ κοιμάσαι δίπλα μου και γω φοβάμαι  να σε αγγίξω
και ας ξέρεις πως σε αγαπώ και ας θέλω να ορμηξω
μα η οδηγία σου σαφής πως θα μαστε για πάντα φίλοι
να ξερες πόσο λαχταρώ να σε αισθανθώ στα χείλη

άραγε θα ρθει η στιγμή που θα ποθει μονάχα εμένα
να της ξεπλέκω τα μαλλιά που θα ναι μπερδεμένα
αστέρια διαφωτίστε με και δώστε μου μια λύση
την έπλασαν σαν άγγελο και με έχει παραλύσει

μέχρι που

άκουσα τη φωνή σου και κατάλαβα ποια είναι η πρόθεσή σου
είδα και το γυμνό κορμί σου και φαντάστηκα τη διάθεση σου
ξημέρωσε  και συ με ένα νάζι να μου φωνάζεις καλημέρα
ήχος που στη καρδία μου φώλιασε και μου φτιάξε τη μέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: