Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

θεοι του ερωτα

Θεοί του έρωτα ,ζητώ ακρόαση, ζητώ να με δεχτείτε
και με το βέλος σας σε αυτή που αγαπώ να απευθυνθείτε
 τη βλέπω στο μπαλκόνι,που κάθεται και κείνη μόνη
μα πως να εκφράσω συναισθήματα, δεν ξέρω, με αγχώνει

για να σας δώσω μια περιγραφή να ξέρετε ποια θέλω
είναι ψηλή και λυγερή πανέμορφο μοντέλο
και όταν χαμογελά  σαν βλέπει να κοιτάζω
ο κήπος μου ανθίζει μα μέσα μου διστάζω

για αυτό πλησιάστε την και πείτε της δυο λόγια
γιατί το νιώθω σύντομα θα θελω μοιρολόγια
σε λίγο στο μπαλκόνι της θα εμφανιστεί με Ξένη παρουσία
στων φιλοτελιστων τη συλλογή φαντάζει οπτασία

δωστε μου μια βδομαδα χρονο,  παράταση για μένα
μέχρι να βγαλω αισθηματα που εχω στα κρυμμένα
και αφήστε την μετά να τα σκεφτει ,να αποφασίσει
ελπίζοντας να τα δεχτει, στη σκεψη της να τα κρατήσει

και δεν ζητάω πολλά, ένα μικρο χαδακι
ένα ωραίο κοίταγμα, ένα γλυκό φιλάκι
και όχι ένα, ας είναι δυο, ας είναι περισσότερα
αρκεί να απευθυνθούν στις ψυχής μου τα ενδότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: